Endringslogg
Vi holder et høyt tempo på utvikling i Socialboards. Under finner du en liste over nye funksjoner, forbedringer, feilrettinger – og hva vi jobber med i dag.
3 ekstra spennende ting vi jobber med akkurat nå
- Maskering av sensitivt innhold (personnummer, kontonummer, bilder etc)
- Interne skjemaer i app’ene
- Stavekontroll og auto-korreksjoner i svar-feltet
November 2020
Ny rolle(!) – “Leser”: den nye rollen begrenser tilgangen til å kun lese anonymisert kundedialog.
SoMe:
- nytt “Essens” filter som filtrerer bort kommentarer med kun emojis og delinger
- endringer i poster og kommentarer synkroniseres nå fortløpende
Support Widget:
- lar deg åpne widget’en direkte i Chat, FAQ eller skjema modus uten å gå via landingssiden
- støtte for kategorier og tilleggsfelter når kunder logger inn på en Chat
E-post fletting: e-poster kan nå også flettes med bakgrunn i innholdet fra emne-feltet
Svar-feltet: i tillegg til bilder støtter nå editoren drag-and-drop av tekst fra Word og andre kilder
Annet:
- forbedringer av hastighet og stabilitet i hele løsningen
- mange mindre forbedringer og fjerning av bugs
Oktober 2020
Ny kanal(!) – Facebook Grupper: svar på saker skrevet i dine Facebook grupper.
Mobil App’ene: bedre kontroll på varslinger, basert på innboks, type melding, kategori og tildelinger.
E-post varslinger: motta daglig varsel om saker i dine kategorier som trenger din oppmerksomhet
SoMe: delte poster inkluderer nå lenke direkte til den delte posten
Innboksen: mulighet for å sette bestemte tags for en kategori
Innboksen: mulighet for å videresend en hel meldingstråd
Innboksen: signaturer i interne saker
August 2020
Ny kanal(!) – Trustpilot: kunder av Trustpilot kan nå hente inn og besvare reviews i sin Socialboards innboks.
Mobil-app: stor oppgradering publisert på Appstore og Google Play. Inkluderer blant annet notifications ved tildeling av saker.
SoMe: send en direktemelding til en kunde, rett fra en Facebook post.
SoMe: innboksen kan nå både vise og legge inn Giphy animasjoner.
Chat og DM’er: nå kan du velge om Enter eller Ctrl-Enter skal brukes til linjeskift, eller å sende en melding.
E-post: start en ny dialog med kunden via e-post.
Vedlegg: funksjon hurtig-utskrift av vedlegg.
Signaturer: støtte for bilder i signaturer (eks. firma logo)
Notater: e-post mentions til medarbeidere inkluderer nå også vedlegg
Regler: regelmotoren kan nå flytte en sak til en gitt kategori, og samtidig lukke saken i samme regel
Annet: forbedring av brukeropplevelse og stabilitet.
Juni 2020
Intern kommentar på meldinger: lag en kommentar med referanse til en spesifikk melding i en dialog.
Godkjennig av gjeste-poster på Facebook veggen: hvis du har skrudd på funksjonen “gjennomgang av tidslinjen” kan du nå godkjenne eller skjule gjeste-poster rett fra innboksen.
Bedre visning av SoMe meldinger: vi har forbedret utseende og plasseringen av elementer og funksjoner for å tilpasse oss det nye Facebook designet. Derfor har vi også flyttet våre egne filtere opp over selve tråden. Som administrator kan du nå også sette at poster skal vises i samme bredde som hos Facebook. Dette gjøres under Oppsett > Installasjon > Facebook
“Hvem er hvem” i dialogen: en liten merkelapp under avatar’er gjør det nå enklere å skille selskapets egne meldinger fra kundenes svar og kommentarer.
For administratorer:
- Obligatorisk tag’ing av en sak: ny innstilling forhindrer at en sak kan lukkes, uten at den har blitt tag’et først.
For utviklere:
- Timestamp i alle webhook events: vi har nå lagt til en “event timestamp” i alle json filer du mottar gjennom webhooks.
System:
- Støtte for svensk språk: løsningen i sin helhet er nå tilgjengelig også på
- Raskere innboks: etter litt tregheter den siste tiden har vi jobbet mye med å gjøre innboksen mer responsiv.
Generelt: mange mindre forbedringer og bug fikser.
Mai 2020
Forbedring av FAQ dashboard: dashboard’et i dine faq’er viser nå tall for aktive brukere (søker og leser artikler), leste artikler og innsendte saker.
Tildel flere saker samtidig: velg flere saker med ctrl/shift + museklikk og tildel sakene til en team medlem.
Nye valg i filtre: når du lager et nytt filter kan du nå også bruke følgende nye kriterier:
- saker uten kategori
- velge flere enn én kategori
- verdier i tilleggsfelter
Interne notater: lagt til keyboard shortcuts for å navigere mention (@) listen med piltaster, og for å lagre kommentaren (ctrl/cmd + enter).
App’ene: både Android og iOS versjonen av app’en har blir oppdatert med flere funksjoner og forbedringer.
Generelt: mange mindre forbedringer og bug fikser.
05. april 2020
Nytt for agenter
Tildeling av saker
- Tildeling (“låsing”) av saker har blitt forbedret
- Alfabetisk liste over brukere
Søk og filtre
- Standard filtre > filtre i menyen laster “åpne saker” som default #filtre
- Egne og delte filtre > nytt kriterie: tildelt til en eller flere brukere
- Egne og delte filtre > se kriterier for egne filtere ved å holde musepekeren over filteret
- Egne og delte filtre > endre rekkefølgen på delte filtere
Tags og tilleggsfelter
- Se andre saker med samme tags og tilleggsfelter med ett klikk
Varslinger
- E-post varslinger > du kan nå varsles når en annen bruker tildeler en sak til deg
- E-post varslinger > oppgradert malen for daglige påminnelser
Annet
- Hurtigtaster > innboksen støtter nye keyboard shortcuts for å bl.a. tildele en sak til deg selv eller andre
- Svar til kunden > e-post > vedlegg som tidligere kom opp som lenker, blir nå lagt ved som filer
- Generell språkforbedring i innboksen for norske brukere
- Mindre bugs og forbedringer
Nytt for administratorer
Søk og filtre
- Du kan nå endre rekkefølgen på delte filtere
- Alle administratorer kan endre delte filtre
Oppsett
- Brukere > ny rolle: “leder”
Nytt for utviklere
- Ticket API > nytt endpoint for å hente informasjon om en sak med Ticket ID
21. mars 2020 (liten release)
Nytt for agenter
- Forbedringer:
- Filtre i menyen laster “åpne saker” som default #filtre
- Alfabetisk liste over agenter ved tildeling og låsing av saker
- Språkforbedringer i innboksen for norske brukere
- Dokumentasjon på nye Ticket API endpoints
- Vi har endret navn på “Mine saker” til “Innboks” #filtre
- Nye funksjoner: når du jobber med saker i innboksen kan du nå..
- filtrere saker som er låst av en spesifikk kollega #filtre
- nevne (@) personer i svaret på en facebook melding #SoMe
- klikke på en tag eller et tilleggs-felt for å se alle saker med denne verdien #tags
- Forbedringer:
- vinduet lukkes ikke lenger når du jobber med saker i interne skjemaer #skjema
- din foretrukne sortering av e-post tråder huskes til neste sak
- bedre håndtering av lang tekst i editoren
- design forbedringer og fikset bugs
- Ticket API’et har blitt oppdatert med ..
- ny og tryggere metode for autentisering
- nye endpoints for utlisting og filtrering av saker
- nye webhooks for tags
- m.m.
- Javascriptet for Support Widget’en har fått flere muligheter for tilpasninger, blant annet ..
- chat session timeout
- støtte for flere widget instanser
- nye muligheter for grafiske tilpasninger
- For å forbedre integrasjon i andre systemer har vi lagt til ..
- et Querystring parameter for å skjule filtrene i innboksen
- lagt til et “single single ticket view” som kun viser tråden i en sak
- Azure AD integrasjon (Active Directory) automatiserer innlogging og auto-signatur for brukere.
- Auto-svar kan nå endres basert på hvilken kategori saken har når den kommer inn.
- Ulike svar-maler kan bestemmes for ulike kategorier.
- Nytt API er tilgjengelig på developers.socialboards.com. Utviklere kan benytte API og Webhooks til å kommunisere og overføre til 3.parts verktøy.
- Etablér flere Chat-widgets og legg ut chat på ulike steder. Kan knyttes mot ulike kategorier, og ha ulike åpningstider, tekster, farger og utseende.
- Alias-epost vises i epost hos mottaker, og tydeliggjør kundens merkevare i kundedialogen.
- Mulighet for eget epost-domene ved utsending av epost. Kan legges på kundens dns-server og vises som for eksempel kundeservice@kundenavn.no
- Bruker kan velge om siste melding skal ligge øverst eller nederst i tråden.
- Chat-vedlegg kan enkelt legges inn ved dra-og-slipp, rett inn i svarvinduet (eksempel)
- Socialboards har lansert ny Support Widget som integrerer både chat, FAQ og kontaktskjema på ett sted! I tillegg til vanlig chat kan det legges opp søkbar FAQ, og skjema for å strukturere henvendelser i samme widget. Support Widget har også støtte for integrasjon med chatbots (Boost.ai, Convertelligence, Microsoft QnA maker osv.). Les mer her.
- Lås/tildel en sak direkte til en annen bruker. Søk opp en bruker med navn og e-post og lås den til vedkommende, eller til deg selv. Les mer om dette her.
- Ved klikk på en mention om deg i innboksen vil du sendes direkte til kommentaren. Kommentaren fremheves i 5 sekunder for bedre oversikt.
- Webhooks gjør det mulig å abonnere på spesifiserte meldinger i innboksen via http, og motta disse i 3.parts verktøy.
- Øk sikkerheten ved å begrense hvilke IP-adresser som får tilgang til Socialboards. Lær mer om IP-begrensning i Socialboards her.
- Åpne Oppsett i egen fane ved å benytte hurtigtaster Cmd + klikk (Mac) Ctrl + klikk (PC).
- Nedtrekksliste over innbokser viser nå alle tilgjengelige innbokser.
- Markøren aktiveres i innboksen når en sak låses av bruker, eller overtas fra chatbot.
- Forbedret visning av navn på vedlegg.
- Forbedret visning av mailtråd i innboksen.
17. oktober 2019
- Under “varsler” i innboksen kan meldinger nå markeres som lest eller ulest.
- En markør på avataren viser nå hvilke meldinger som er skrevet av agent.
- LinkedIn Ads støttes
- Nye snarveier / hurtigtaster:
- Tab+C: Lukke en sak
- Tab+L: Lås en sak til deg
- Tab+S: Søk
- Tab+R: Gå til svarboksen
- Tab+N: Gå til kommentarfeltet
- Ved bruk av engangs-lenke for mottatt sak, vises nå et pop-up vindu og saken kan lukkes direkte.
- Bruk av “tilbake-knappen” i innboksen vil nå ta deg tilbake til forrige sak.
- Ved lenking av saker vil en hyperlenke nå kunne ta deg direkte til den lenkede saken.
- Unike signatur-maler kan nå også legges inn for Youtube, LinkedIn og Google My Business.
- Skrivefeltet i kommentarer i en sak, er nå flyttet til bunnen.
- Bruker kan velge mellom visning av “Mine saker” eller “Alle saker” ved innlogging.
- Notifikasjon av bruker er tydeliggjort. Bruker som er “@” på en sak kan kommer direkte til saken ved å klikke på notifikasjonen.
4. september 2019
- Rapporten for administratorer har kommet i ny versjon.
- Egendefinerte filtere i menyen kan nå også vise saker innenfor en relativ tidsperiode (eks. “Vis nye saker fra Facebook Veggen siste 7 dager” eller “Vis dagens saker fra Chat”).
- Raskere navigering i lange, offentlige tråder fra Facebook og Twitter.
- Forbedret funksjonen for varsler i nettleseren når nye svar kommer inn fra kunder.
- Forbedret visningen av Mentions fra Twitter.
- SLA kan nå også settes på saker fra Google My Business og Linkedin.
- Nå kan du laste opp bilder (logo, avatar o.l.) i signaturer.
- Mentions i intern chat’en fungerer nå også på navn (ikke bare e-post adresse).
- Chat saker viser ikke alltid koblede tilleggsfelter
- Flere andre mindre feil og forbedringer utført.
29. august 2019
- Google My Business og LinkedIn er nå lagt til i listen under SLA-innstillinger i Socialboards.
- Nå kan du legge inn et eget filter under “Egendefinerte filtre”. Den er basert på opprettelse av en sak, etterfulgt av valgt antall minutter, timer, dager og måneder. Filteret kombineres med resten av kriteriene du setter opp i ditt eget filter i Socialboards.
- Forbedret Twitter tråder i Socialboards. “@user” vil ikke vises i tråden, kun avatar og kommentar.
- SLA farge endrer seg i det man velger én av flere saker under SLA status.
- Flere mindre feil og forbedringer utført.
5. august 2019
- Forbedret design på Chat’en ihht krav til universell utforming (https://no.wikipedia.org/wiki/Universell_utforming)
1. august 2019
- NPS undersøkelse i Facebook Messenger.
Nå kan du sende ut en Net Promoter Score undersøkelse til dine brukere på Messenger. På den måten får du testet dine kunders grad av lojalitet og ambassadørstatus. I løpet av høsten vil NPS rulles ut i flere kanaler gjennom Socialboards. Du henter innsikten fra NPS i rapporteringsmodulen. Ta kontakt med oss om du trenger hjelp til å ta den i bruk. Les mer om vår FAQ på hvordan NPS undersøkelse settes opp her. - Multi select eller flervalg.
Du kan nå velge flere saker samtidig for å gjøre en arbeidsoppgave. Et eksempel er å kunne markere utvalgte saker som skal arkiveres, og alle markerte saker vil bli arkivert med en kommando. Les mer om dette og hvordan denne fungerer i praksis her.
- Rules Engine eller regelmotor er utvidet med mer funksjonalitet.
Nå kan du sette regler som også omfatter mottaker, underkilde, viktighet og status. - Klipp og lim bilder rett inn i saken eller svaret til kunden.
- Flere mindre feil og forbedringer utført.
27. juni 2019
- Nå kan du se stjernene fra Google Reviews i tillegg til selve kommentaren (Google My Business eller Google Min Bedrift).
- Rules engine eller regelmotor. Du kan sette regler som automatiserer manuelle prosesser og hjelper deg å sortere i en arbeidsflyt. Les mer om dette og oppsett her.
- Vi har jobbet med å utvikle en bedre funksjonalitet på hvordan å svare lange tråder i SoMe (les Facebook). Den er nå forbedret. Det er et pågående arbeid også i neste måned.
- Copyform – du kan nå bruke tidligere etablerte skjema som mal for neste skjema der du ønsker å gjenbruke
- Vi har forbedret logikken med anonymisering av saker
- Økt funksjonalitet i våre mobile kundeservice-apper – nå har du enda mer av innboks og admin med deg i lomma
- Det er mulighet å sette filter på locked/unlocked i custom filter
- Etablert funksjonalitet på Facebook-reactions
- Mulighet for lenker i signaturfelt
- Enda mer avansert kundeserviceanalyse og KPI’er
- Diverse sikkerhetsfikser
- Flere mindre feil og forbedringer utført
14. mai 2019
- Nytt
- Ny kanal – Reviews fra Google My Business! Les mer om Google Reviews kanalen her og se hvordan den nye kanalen installeres i får FAQ. Se gjennom vår FAQ på hvordan du setter opp Google My Business her.
- Ny kanal – Facebook Carousel Ads (egen facebook installasjon)!
Mindre forbedringer
- Kunden kan nå se at agenter skriver en melding på Messenger
- Forbedret automatisk opplåsing av saker (kan settes i minutter)
- Forbedret saks-loggen
- Nå kan du lage filtere på under-kanaler (eks. Messenger) Se vår FAQ på delegering av Facebook-kanaler her.
- FAQ – Kunden kan kommentere en faq artikkel dersom denne stemmes ned
- Ny og forbedret utgave av datagrunnlaget for bygging av egne rapporter
Fikset
- Flere mindre feil og forbedringer utført
23. april 2019
Nytt
- Innboksen – Tags på svar og kommentarer
Mindre forbedringer
- E-post varslinger – direkte lenke til saken
Fikset
- Flere mindre feil og forbedringer utført
5. april 2019
Nytt
- Ny kanal: Linkedin!
- Oversikt over e-poster som returneres på grunn av feil hos mottager (“email bounces”)
Mindre forbedringer
- Støtte for kommentarer på Instagram Photo Tags
- Støtte for Instagram hashtags
- Større forhåndsvisning av bilder og dokumenter
- Støtte for egen Google Analytics kode i skjemaer
- La til svar-knapp i verktøylinjen for å ta deg direkte til editoren
- Ny versjon av Android App’en
Fikset
- Flere mindre feil og forbedringer utført
Annet
- Sikkerhetsrevisjon med tredjepartsleverandør
5. mars 2019
Forbedringer
- Flere emojis
Fikset
- Flere mindre feil og forbedringer utført
21. februar 2019
Nytt
- Støtte for Google Authenticator (2-faktor autentisering)
Fikset
- Flere mindre feil og forbedringer utført
12. februar 2019
Fikset bugs og andre forbedringer
- Innboks > “browser notifications” for nye saker fra Chat (les mer ..)
11. februar 2019
Fikset bugs og andre forbedringer
- Innboks > fikset problemer med Facebook Likes
- Innboks > tellere for filtere med lange navn
- Flere mindre forbedringer
7. februar 2019
Fikset bugs og andre mindre forbedringer
- Innboks > bedre tilgjengelighet på låseknappen ved scrolling
- Innboks > automatisk lagring av svar mens man skriver
- Innboks > gjorde noen forbedringer related til tickets fra Messenger
- Innboks > fikset en feil som skjuler enkelte svar fra agenter i spesielle situasjoner
- Logg inn > glemt passord > fikset en feil relatert til IE11
6. februar 2019
Fikset bugs og andre mindre forbedringer
- Innboks > Tellere på filtere
5. februar 2019
Ny funksjonalitet og større forbedringer
Fikset bugs og andre mindre forbedringer
- Innboks > fjerning av “emoticons” ved bruk av tekst
- Logg inn > fikset problemer med glemt passord i gamle versjoner av Internet Explorer
- Innboks > fikset problemer med å velge saker i spesielle situasjoner
- Tilgang til enkeltsak > fikset problemer med låsing av saker i spesielle situasjoner
4. februar 2019
- Fikset bugs og andre mindre forbedringer
- Innboks – Fikset videresending av facebook saker til kategorier (fungerte ikke i noen situasjoner)
- Innboks – Fikset noen problemer med Internet Explorer 11
- Innnboks – forbedret teller av åpner saker, i browser tab
- Android App’en – la til telefonnummer for 2-faktor pålogging
3. februar 2019
Fikset bugs og andre mindre forbedringer
- Videresending av facebook saker til kategorier
- Generelt raskere innboks
- Mindre forbedringer på brukergrensesnittet
1. februar 2019
Fikset bugs og andre forbedringer
- Utskriftsfunksjonen > fungerer som den skal
- Facebook > videresending av saker til kategori fungerer nå som det skal
- Generelt raskere innboks
30. januar 2019
Nytt
-
-
- Instagram mentions er nå på plass!
-
- Fikset bugs og andre forbedringer
- Internet Explorer > problemer med flytting av saker mellom kategorier er nå ok
- Innlogging > må ikke lenger logge inn 2 ganger
- iOS app’en > fikset permalenker
- Saker blir ikke lenger låst når du legger til tags
28. januar 2019
- Nytt
- Innboks
- Generelt
- Ny layout
- Venstremeny
- Ny funksjon > opprett egne filtere
- Ny funksjon > delte filtere (kun admins)
- Ny meldings-liste
- Ny sortering (Eldst/Nyest basert på når saken kom inn)
- Ny meldings-tråd
- Ny plassering av elementer
- Til: og CC: er nå synlig i e-post dialogen
- Ny funksjon > filtrering av SoMe tråden
- Ny funksjon > tags på kommentarer
- Ny funksjon > varsling ved bruk av banneord (og andre ord man ikke vil ha offentlig i sosiale medier)
- Nytt skrivefelt (“editor”)
- Sikkerhet
- Ny og sikrere prosess for å håndtere glemt passord
- Innstilling for å tvinge kategorisering av u-kategoriserte saker
- Fikset
- Kundenes “nick” legges automatisk inn i svarfeltet
- Lenke til innboksen i e-post varslinger
- Fjernet mange bugs og gjort en rekke mindre forbedringer
13. november 2018
Nytt
Fikset
- Bedre rensing av epost historikk i innboksen
07. november 2018
Nytt
- mulighet for å flette inn tildelte og videresendte brukere i epost maler
30. oktober 2018
Nytt
- Innboks – tildeling av under-kanaler (eks. egne poster eller Messenger)
- Innboks – tildeling av standard epost adresse (dittselskap@reply.socialboards.wp3.wp-hosting.no)
- Innboks – skjul navnet til dine kundeservice konsulenter i eposter
- Innboks – vis hvem som er tildelt en sak i eposter
- Innboks – vis hvem som har fått videresendt en sak i eposter
Fikset
- Innboks – automatiske endringer av status vises i loggen
- Innboks – saker laster ikke etter feilmelding
- Innboks – saker låses opp automatisk etter 0 minutter
- Innboks – tekst fra videresendte saker vises ikke i loggen
- Innboks – forvirrende tekst i toppen av eposter (skriv over denne linjen)
- Mindre feil og design forbedringer
23. oktober 2018
Nytt
- FAQ – innstilling for å skjule personvern melding
- FAQ – nytt tekstfelt under headingen på faq’en
- Innboks – innstilling for å skjule personvern melding
- Innboks – SLA innstilling for Youtube
Fikset
- FAQ – problemer med Open Sans fonten i editoren
- FAQ – “lagre og vis” knappen virker ikke i noen situasjoner
- FAQ – språkinnstillinger for Chat følger ikke FAQ innstillingene
- Innboks – for lys font i feltene i interne skjemaer
- Mindre feil og design forbedringer
1. oktober 2018
Nytt
- Innboks – vedlegg følger med i mentions epost (interne kommentarer)
Fikset
- Innboks – avatar bilde strekkes for Youtube brukere
- Innboks – lange svar fra innholdsmaler kuttes
- Mindre feil og design forbedringer
15. mai 2017
Innboks
- Ny funksjon HubSpot CRM integrasjon
- Ny funksjon Nytt API for uthenting av sanntids-data
- Forbedring Automatisk oppdatering av meldingslisten
- Forbedring Raskere innboks
- Forbedring Mer plass i høyre panelet
- Fix Diverse forbedring av brukergrensesnittet (meny ++)
- Fix Fjernet muligheten for “single thread ticket view”
Innboks for mobil
- Fix Diverse forbedring av brukergrensesnittet
Oppsettet
- Ny funksjon Innstilling for opprettelse av nye tags i innboksen
Skjemaer
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
FAQ
- Ny funksjon Alternativ FAQ layout
- Ny funksjon Valgfri lenke på logo
- Fix Diverse forbedringer av søk og artikler
Chat
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Epost
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Annet
- Fix Fikset mindre problemer med twitter meldinger
20. April 2017
Innboks
- Ny funksjon Oppsett en ny kundeservice sak direkte fra innboksen!
- Ny funksjon Print knapp lar deg skrive ut en meldingstråd i tilpasset format.
- Forbedring Svar-knapp på toppen av en meldingstråd tar deg rett til svar-feltet.
- Forbedring Meldings-ID’en er nå synlig ved siden av emnefeltet i tråden.
- Forbedring Svar-editoren støtter nå punkt-merking.
- Forbedring Legg til flere enn èn epost adresse i CC feltet når en sak besvares fra webskjema eller epost.
- Forbedring Bedre GUI gjør det enklere å finne nedlastingsknappen for vedlegg.
- Forbedring Bedre GUI gjør det enklere å dele interne kommentarer på en sak.
- Forbedring Viser nå navn + profilnavn (“nick”) for alle instagram brukere.
- Fix Enklere å fjerne epost adresser fra CC feltet når en sak besvares fra webskjema eller epost.
- Fix Fikset feil der skjulte poster på facebook forhindrer nye kommentarer på samme tråden å bli synlig.
- Fix Fikset en feil som gjorde det vanskelig å se hvilke(n) bruker(e) som stod på CC på innkommende epost saker.
- Fix Brukernavn ikke ble synlig (eks. tildeling av melding > mottatt epost > videresending av epost til 3. part)
- Fix Forbedret kode som forårsaket at deler av innholdet i eposter ikke var synlig (historikken i lengre eposter).
Innboks for mobil
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Oppsettet
- Forbedring Du kan nå melde deg på (og av) nyhetsbrev fra SocialBoards i din profilside.
- Fix Fix Fikset en feil som lot Tilleggsfelter bli lagret uten å ha spesifisert navn.
Skjemaer
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
FAQ
- Ny funksjon Alfabetisk sortering av artikler innenfor en kategori.
- Forbedring Forbedring Tilpasset SEO for å gjøre deling av artikler på facebook mer informativ for sluttbruker.
Chat
- Forbedring Forbedring Chat > frontend (visning for kunde) > meldingen ekspanderer nå over flere linjer.
- Fix Fikset en bug som enkelte ganger forårsaket feilmelding ved endring av publiserings-dato/tid.
- Fix Fikset en frontend bug for IE / Edge som forhindrer logo å laste.
Epost
- Fix Fjerne muligheten for å sende eposter til adresser som er map’et opp som innkommende (kan lage loop).
Annet
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Mars 2017
Innboks
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Innboks for mobil
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Oppsettet
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Skjemaer
- Ny funksjon Du kan nå velge hvilken URL din logo skal peke til (hjemmeside, forside av FAQ e.l.)
FAQ
- Ny funksjon La til språkvelger for hver enkelte FAQ.
- Ny funksjon Det er nå mulig å knytte ikoner til enkelt-artikler.
- Ny funksjon Alfabetisk sortering av kategorier
- Forbedring Du kan nå velge hvilket Webskjema en FAQ skal peke mot.
- Forbedring Små forbedringer på designet.
- Forbedring Forbedring av URL visning når en FAQ artikkel deles på facebook.
- Fix Fikset problemer med PDF vedlegg i artikler.
Chat
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Epost
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Annet
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Februar 2017
Innboks
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Innboks for mobil
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Oppsettet
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Skjemaer
- Ny funksjon Gjorde navnet på skjemaer u-sensitive for store/små bokstaver (url feilet).
- Ny funksjon La til muligheten for å gjøre vedlegg obligatorisk.
- Ny funksjon Fikset feil ved svært store vedlegg (opplastingsfeil).
FAQ
- Ny funksjon Ny funksjon Du kan nå passord-beskytte din FAQ!
- Ny funksjon Forbedring La til “Lagre og forhåndsvis” knapp ved opprettelse av nye artikler.
- Ny funksjon Mindre design forbedring av sidene for oppsett.
- Ny funksjon Fikset URL problemer med lange artikkel-navn
Chat
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Epost
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Annet
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Januar 2017
Innboks
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Innboks for mobil
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Oppsettet
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Skjemaer
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
FAQ
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Chat
- Ny funksjon Forbedringer Mindre forbedring av designet.
- Ny funksjon Fix Fjernet mindre feil for mobiltelefoner med iOS.
Epost
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Annet
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Desember 2016
Innboks
- Ny funksjon Ny funksjon Minimert meldings-liste
- Ny funksjon Avansert søk > svar > dato til/fra lagt til
- Ny funksjon “Muting” av svar på kommentarer på Facebook Veggen
- Forbedring Oppdatert design på meldingsvisning for sosiale medier meldinger.
- Forbedring Forbedret tekst-formattering for svar på Facebook Veggen.
- Forbedring Meldinger fra Facebook Veggen med spesielle statuser ser skjulte ut i innboksen
- Forbedring Saker markert som “Spam” lukkes automatisk
- Forbedring Mindre forbedringer på GUI i innboksen
- Forbedring Forbedret hastighet på søket
- Forbedring Forbedret hastighet ved filtrering på kategorier
- Forbedring Mulighet for ansatte å legge til nye tag’er fra innboksen
- Forbedring Innboks-velgeren nå med søk og bedre layout
- Forbedring Signatur settes inn automatisk hvis ønskelig
- Fix Fikset feil ved visning av saker i meldingslisten.
- Fix Problemer med kart i Instagram meldinger.
- Fix Facebook Vegg meldinger endret opp blanke ved mentions eller bruk av ukjente ikoner
- Fix Fix muting for facebook > svar på kommentarer
- Fix Fix Publisere flere vedlegg ved Svar på Facebook Kommentarer
- Fix Spesielle vedlegg kommer ikke med fra Facebook Messenger
- Fix Fix Teller for åpne saker
- Fix Fix Feil på signaturer for enkelte nye brukere
Innboks for mobil
- Forbedring Håndtering av svar-maler for mobil versjonen
- Forbedring Forbedret håndtering av editoren i innboksen for mobiltelefoner
- Oppsettet
- Ny funksjon Ny funksjon Støtte for Twitter hashtags
- Ny funksjon Ny funksjon Tildeling av ukategoriserte meldinger fra webskjema til en eller flere brukere
- Forbedring Forbedring Brukere kan nå sette “Liste-visning” som standard layout i innboksen
- Forbedring Forbedring Forbedret hastighet ved håndtering av store (500+) kategori strukturer
- Fix Feil ved sletting av siste tag i oppsettet
Skjemaer
- Ny funksjon Legg til Captcha på webskjemaer
FAQ
- Ny funksjon FAQ’en nå med norske språkfiler
Chat
- Ny funksjon Send uleste svar i en Chat på epost
Epost
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Annet
- Ny funksjon Ny funksjon Varsling på epost dersom en facebook token blir ugyldig (endring av passord, roller på facebook e.l.)
November 2016
Innboks
- Ny funksjon Skjule en facebook post
- Ny funksjon Slette en facebook post
- Ny funksjon Skjule en facebook kommentar
- Ny funksjon Permalenker på facebook kommentarer
- Ny funksjon Se uleste kommentarer og svar i facebook tråder
Innboks for mobil
Forbedring Generelle forbedringer av GUI.
Oppsettet
- Ny funksjon Fletting av variabler i svar
- Forbedring Du kan nå legge til bilder i svarmaler
Skjemaer
- Ny funksjon Bygg og publiser dine egne webskjemaer!
FAQ
- Ny funksjon Opprettelse av flere FAQ’er på samme konto er nå mulig.
- Ny funksjon FAQ REST API er nå tilgjengelig
Chat
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Epost
- Ingen oppdateringer i denne sprinten.
Annet
- Forbedring Mindre design forbedringer
- Fix Fix Fjernet noen mindre bugs